Doprava a Platba

Platební podmínky a dodání zboží
  1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit následujícími způsoby:
  • bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č. 2701918454/2010 vedený u FIO banky,
  • bezhotovostně platební kartou
  • Na poukázky nevracíme, tudíž je nutné vybrat zboží v takové hodnotě, aby byla hodnota poukázky vyčerpána
  • Poskytovatelem platební brány je společnost ComGate Payments, a.s. 
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
      https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

 

  1. Společně s kupní cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li dále uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
  2. V případě platby v hotovosti je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 3 dnů od uzavření kupní smlouvy.
  3. V případě platby prostřednictvím platební brány postupuje kupující podle pokynů příslušného poskytovatele elektronických plateb.

    https://help.comgate.cz/v1/docs/cs/platby-kartou

    https://help.comgate.cz/docs/bankovni-prevody

  4. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
  5. Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu. Úhrada kupní ceny před odesláním zboží není zálohou.
  6. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online, v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin
  7. Zboží je kupujícímu dodáno:
  • na adresu určenou kupujícím objednávce
  • prostřednictvím výdejny zásilek na adresu výdejny, kterou kupující určil,
  1. Volba způsobu dodání se provádí během objednávání zboží.
  2. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny v objednávce kupujícího a v potvrzení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
  3. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
  4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
  5. Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na e-mailovou adresu kupujícího. / Daňový doklad je přiložen k dodávanému zboží.
  6. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím zboží.
  7. Odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo okamžikem, kdy měl kupující povinnost zboží převzít, ale v rozporu s kupní smlouvou tak neučinil.

 


Proč zvolit Zásilkovnu?
Dodání do dvou dnů (pondělí–pátek) na více než 2 500 poboček v ČR, Vyzvednutí zboží kýmkoliv pouze pomocí zaslaného hesla, Doručení na zvolenou pobočku bývá zpravidla do 24 hodin po přijetí potvrzení o převzetí zásilky do přepravy. Snadné sledování zásilky
Kdy zásilka dorazí na zvolenou výdejnu?
Ve chvíli, kdy bude zásilka připravena k vyzvednutí na zvolené pobočce, Zásilkovna vám zašle SMS nebo e-mail s kódem, díky kterému si můžete objednávku převzít. Zásilka je na pobočce uložena po dobu 7 pracovních dnů, poté je odeslána automaticky zpět. V období od října do ledna se úložní doba zkracuje na 5 dnů bez možnosti prodloužení.
Kolik za dopravu zaplatíte?
65 Kč, při objednávce nad 2 500 Kč doprava zdarma

 


Proč zvolit GLS?
Náš e-shop je součástí programu ThinkGreenService. Za každou odeslanou zásilku přispíváme ke kompenzaci emisí CO2, které jsou produkovány při doručování balíku.
Výnos z této služby GLS investuje do nevládních projektů výsadby dlouhověkých volně rostoucích stromů v krajině České republiky. Dodání zásilky k vám domů nebo do zaměstnání zpravidla do 24 hodin (pondělí-pátek) od okamžiku, kdy je objednávka předána do přepravy. Snadné sledování zásilky
Kdy k vám zásilka dorazí?
V den doručování zásilky vás kurýr informuje o čase dodání prostřednictvím telefonátu nebo SMS s upřesněním přibližného časového rozmezí. Výběr konkrétního času doručení bohužel není možný. V případě neúspěšného doručení je možné zásilku uložit například u souseda nebo na nejbližší pobočku GLS Parcelshopu.
Kolik za dopravu zaplatíte?
89 Kč, při objednávce nad 2 500 Kč doprava zdarma

 

 


Proč zvolit Balík na poštu?
Česká pošta patří mezi největší společnosti využívající ekologické palivo CNG.
Dodání zásilky k vám domů nebo do zaměstnání zpravidla do 24 hodin (pondělí-pátek) od okamžiku, kdy je objednávka předána do přepravy.
Snadné sledování zásilky
Kdy k vám zásilka dorazí?
V den doručování zásilky vás kurýr informuje o čase dodání prostřednictvím telefonátu nebo SMS s upřesněním přibližného časového rozmezí. Výběr konkrétního času doručení bohužel není možný. V případě neúspěšného doručení vám bude do schránky uloženo papírové oznámení s informací, na které z nejbližších pošt je zásilka následujících 7 dnů uložena.
Kolik za dopravu zaplatíte?
Balík do ruky: 119 Kč, při objednávce nad 2 500 Kč doprava zdarma

Balík na poštu: 109 Kč, při objednávce nad 2 500 Kč doprava zdarma